Συχνά ακούτε ότι το νερό αδυνατίζει. Ισχύει;

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Συχνά ακούτε από τους ειδικούς της διατροφής και όχι μόνο, ότι το νερό αδυνατίζει. Ισχύει;

Πράγματι το νερό αποτελεί ένα συστατικό επιτυχίας μιας διατροφής, καθώς βοηθάει την εύρυθμη λειτουργία του κάθε συστήματος του οργανισμού. Από την επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού επηρεάζεται η σωστή ανταπόκριση του νευρικού συστήματος, η οξυγόνωση των ιστών, η σωστή απορρόφηση και αξιοποίηση των θρεπτικών στοιχείων ακόμη και ο ρυθμός των καύσεων του σώματος.

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι το νερό δεν αδυνατίζει, αλλά στη πραγματικότητα βοηθά το σώμα να λειτουργήσει ομαλά και να μεταβολίσει τις τροφές.

Συχνά δυσκολευόμαστε να καλύψουμε τις ημερήσιες ανάγκες μας, 1,5-2 λίτρα οι γυναίκες, 2,5-3 λίτρα οι άνδρες. Για να γίνει αυτό μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποιες απλές καθημερινές συνήθειες.

  • Να το αρωματίσουμε με μυρωδικά, όπως μέντα, δυόσμο, βασιλικό, κανέλα, ροφήματα, πορτοκάλι, λεμόνι
  • Να έχουμε ένα μπουκαλάκι πάντα στη τσάντα μας ή ένα ποτήρι δίπλα μας στο γραφείο
  • Να προτιμούμε τρόφιμα πλούσια σε νερό, φρούτα και λαχανικά
  • Να πιούμε ένα ποτήρι νερό μετά από την τουαλέτα
  • Να πιούμε ένα ποτήρι νερό πριν από γεύμα
  • Να συνοδεύουμε πάντα το αλκοόλ με νερό

Βελτιώνοντας λοιπόν τις διατροφικές μας επιλογές, ενώ παράλληλα προσλαμβάνουμε επαρκή ποσότητα νερού και ασκούμαστε, μπορούμε να έχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα σε μια προσπάθεια απώλειας βάρους.

ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ ΚΟΝΤΟΡΟΥΧΑ
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων